Vandaag besteld, vandaag verzonden! : : Het is erg druk, sommige pakketjes zijn wat langer onderweg : : Vandaag besteld, vandaag verzonden!

Retourneren

Retourneren

Je wilt iets aan ons retourneren?

Hieronder vindt je alvast wat antwoorden:⇓

Je kunt je pakketje terugsturen via een PostNL-punt.

Hoe werkt dit?

  1. Neem contact op met onze klantenservice
  2. Je ontvangt van ons de instructies per e-mail
  3. Je ontvangt van ons een retour etiket
  4. Stop de artikelen terug in doos, en voorzie deze van het retour etiket.
  5. Geef het pakket af bij een PostNL-punt
  6. Ontvang een verzendbewijs en bewaar deze goed.
  • Het artikel compleet en in geval van voeding (supplementen) ongeopend is. Dit i.v.m. gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
  • Het product binnen de garantietermijn defect is gegaan.

Op elke aankoop heb je als consument recht op de wettelijke bepalingen omtrent garantie. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  • Tegoeden, zoals shoptegoed zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven kunnen niet worden geretourneerd.

De standaard kosten voor een retour zijn € 5,95 indien je kiest voor terugstorten van het aankoopbedrag of een verrekening in je Klarna factuur.

Kies je voor een Shoptegoed, dan wordt het volledige aankoopbedrag vergoed. Dit Shoptegoed is voor onbepaalde tijd geldig en wordt toegevoegd aan je account.

Let op: wanneer je jouw order niet afhaalt bij de afhaal locatie, een foutief adres opgeeft of de order weigert dan worden de werkelijke order kosten berekend. Dit wordt in mindering gebracht op het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten of verrekend in je Klarna factuur.

Door gebruik te maken van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting bij AfterPay. Je dient binnen de gestelde termijn te betalen.

Het ruilen van producten is helaas niet mogelijk.

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:

  • Je hebt een verkeerd product ontvangen
  • Het product is kapot geleverd
  • Het product is over de houdbaarheidsdatum

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, je artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet, tenzij anders vermeld.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door jou aangewezen derde in ontvangst is genomen. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij de herroeping mededeling hebben ontvangen. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de transactie oorspronkelijk is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; er worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Na herroeping moet je de goederen zo snel mogelijk, en binnen 14 dagen aan ons terugzenden of overhandigen. Je bent op tijd als de goederen zijn teruggestuurd voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening. Daarnaast ben je alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen, die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering mogen wij in dat geval verrekenen met het terug te storten bedrag.

  • Door het sturen van een brief. Echter voor een snellere afhandeling verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail of telefoon.
  • Vermeld hierbij je ordernummer en de producten die je retour wilt sturen.
  • Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van de retouraanvraag, een retourformulier en verdere instructies
  • Voeg vervolgens het volledig ingevulde retourformulier bij het pakket.
  • Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
  • Geef je bestelling vervolgens af bij een PostNL-punt postkantoor
  • Let op: Bewaar altijd het verzendbewijs met de Track & Trace code!

Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via: [email protected] of +31 (0)46 8507972

Wij zijn bereikbaar op maandag van 13.00u t/m 17.00u en van dinsdag t/m zaterdag van 11.00u t/m 17.00u.
Wij helpen je graag!

Op de hoogte blijven van de beschikbaarheid? Laat hieronder je e-mailadres achter en je ontvangt een bericht wanneer dit product weer beschikbaar is. Wij gebruiken je e-mailadres enkel voor deze melding.