Product was successfully added to your shopping cart.
+31 (0)46 8507 972 | CONTACT

0artikel(en)

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Betaalmethoden

Alle betalingen geschieden middels een beveiligde SSL (Secure Sockets Layer) verbinding. Al je gegevens worden versleuteld middels een 128/256 Bit Strong SSL Encryption (de sterkste codering op de markt). Je kunt aan het adresbalk in je browser zien dat je op een beveiligde site bent. Het adres begint in plaats van http:// met https:// en wordt gedeeltelijk blauw of groen.

Je kunt in deze omgeving rustig je persoonsgegevens en creditcardgegevens invoeren. Mocht je je niet in een https:// omgeving bevinden, laat dan nooit persoonlijke- of creditcard gegevens achter! Bij ons kun je dat dus wel, betalen is 100% veilig!


 1. KLARNA ACHTERAF BETALEN

Hoe werkt achteraf betalen via Klarna?

Achteraf betalen met Klarna Factuur

Koop nu - betaal pas over 14 dagen!
Als je kiest voor Klarna Factuur ontvang je altijd eerst het product thuis en heb je 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur vindt je bij je bestelling. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen, zoals aangegeven op de factuur. Door voor deze betaalmethode te kiezen ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna Factuur.

De betaaltermijn is onafhankelijk van de retourtermijn van 14 dagen. Na het voldoen van de factuur blijf je het recht houden om binnen 14 dagen te retourneren. Na het verwerken van je retourzending zal het aankoopbedrag worden teruggestort op het rekeningnummer waarmee je de bestelling betaald hebt.

Bij het retourneren van de gehele bestelling wordt de overeenkomst met Klarna automatisch ontbonden.

Let op: vul je gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van je gegevens vindt een kredietcheck plaats. Deze check kijkt of je in aanmerking komt om met Klarna te betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood - dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom je gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt je onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij je een alternatieve betaalmethode aan.

Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dien je 18 jaar of ouder te zijn en moet het verzendadres en factuuradres gelijk zijn.

Stapsgewijs betalen met Klarna!

  • Bestel en betaal via Klarna Factuur.
  • Vul je gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in.
  • Je bestelling wordt verzonden en je ontvangt bij de bestelling je factuur.
  • Betaal je factuur binnen 14 dagen zoals aangegeven.
  • Door te kiezen voor deze betaalmethode ga je akkoord met de voorwaarden van Klarna.
  • Er worden € 1.95 administratiekosten in rekening gebracht.
  • Eerst zien, dan pas betalen. Veilig en simpel.

Heb je nog vragen, of kom je niet door de kredietcheck? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.
Email : klantenservice@klarna.nl
Telefoon : 020 808 2852


 2. iDEAL BETALEN

Hoe werkt betalen via iDEAL?

Je kunt betalen via iDEAL als je gebruikmaakt van internetbankieren via via ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Betalen via iDEAL gaat op dezelfde manier als internetbankieren. Je hebt je bankpas en identificatiemethode nodig.

Kosten:

Wij berekenen geen kosten voor betaling via iDEAL.

Jouw voordelen:

  • Je betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
  • Je betaalt via de veilige software van internetbankieren.
  • Wij versturen jouw bestelling direct, mits op voorraad:
    Voor 16.30 uur besteld vandaag verzonden.
  • Betaling via iDEAL is gratis.

iDEAL werkt direct samen met 10 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. 


 3. PAYPAL BETALEN

Hoe werkt betalen via PayPal?

Betalen via PayPal is ook mogelijk. Je kunt snel en eenvoudig een gratis PayPal-rekening openen via de website van PayPal. Om te kunnen betalen, koppel je jouw bankrekening of creditcard aan een PayPal-rekening. Je hoeft niet eerst geld op een PayPal-rekening te storten. De betaling wordt direct afgeschreven van je bankrekening of creditcard.

Kosten:

Wij berekenen 2% provisie voor de betaalmethode via PayPal.

Jouw voordelen:

  • Je betaalt via veilige software.
  • Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad:
    Voor 16.30 uur besteld vandaag verzonden.
  • Slechts 2% provisie.

 4. BETALEN VIA BANKOVERSCHRIJVING

Hoe werkt vooraf betalen per bankoverschrijving?

Je vindt het fijn om eerst je bestelling te plaatsen en dan pas je bestelling te betalen? Dat kan! Vink bij de bestelling aan dat je per bankoverschrijving betaalt.
Vervolgens ontvang je een email met onze betaalgegevens of zie orderbevestiging. Hiermee kun je het aankoopbedrag overmaken. Je bestelling wordt verzonden zodra wij jouw betaling hebben ontvangen.

Hoe lang duurt het?

Het duurt ongeveer 1 tot 3 werkdagen totdat de betaling bij ons binnen is. Je bestelling versturen wij op de dag dat jouw betaling is verwerkt (mits op voorraad).

Kosten:

Wij berekenen geen kosten voor de betaalmethode per bankoverschrijving.

Jouw voordelen:

  • Je betaalt op een veilige manier.
  • We rekenen geen kosten voor de betaalmethode per bankoverschrijving.

 5. BANKCONTACT/MISTER CASH BETALEN

Hoe werkt betalen met Bancontact / Mister Cash?

Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. De banken zijn Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Ben je klant van de deelnemende banken en maak je gebruik van internetbankieren? Dan kun je gebruik maken van Bancontact/Mister Cash. Je kunt direct jouw aankoop betalen in een vertrouwde bankomgeving.

Uw voordelen:

  • Je betaalt via de veilige software van internetbankieren
  • Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad:
    Voor 16.30 uur besteld vandaag verzonden.
  • Betaling via Bancontact/MisterCash is gratis

 6. REMBOURS BETALEN

Hoe werkt verzenden onder rembours?

Je betaalt het aankoopbedrag van je bestelling aan de bezorger. Wij versturen jouw bestelling in één keer. Deze betaalmethode is alleen mogelijk in Nederland. We behouden ons het recht voor, een rembours zending te weigeren!

Kosten:

De rembourskosten bedragen € 7.50, deze kosten komen evt bovenop de verzendkosten voor bestellingen lager dan € 25.-
Deze kosten kun je terug vinden op je factuur.  


 7. BESTELLING ANNULEREN

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt jouw bestelling annuleren. Dit kan alleen als we je bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)46 8507972. We vragen naar jouw ordernummer.


Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via: klantenservice@bardolino.nl of +31 (0)46 8507972

Wij zijn bereikbaar op maandag van 13.00 uur t/m 17.00 en van dinsdag t/m zaterdag van 10.30 uur t/m 17.00 uur.
Wij helpen je graag!