




Je wilt iets aan ons retourneren?
Hieronder vindt je alvast wat antwoorden:⇓
Je kunt je pakketje terugsturen via een PostNL-punt.
Hoe werkt dit?
Op elke aankoop heb je als consument recht op de wettelijke bepalingen omtrent garantie. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
De standaard kosten voor een retour zijn € 5,95 indien je kiest voor terugstorten van het aankoopbedrag of een verrekening in je Klarna factuur.
Kies je voor een Shoptegoed, dan wordt het volledige aankoopbedrag vergoed. Dit Shoptegoed is voor onbepaalde tijd geldig en wordt toegevoegd aan je account.
Let op: wanneer je jouw order niet afhaalt bij de afhaal locatie, een foutief adres opgeeft of de order weigert dan worden de werkelijke order kosten berekend. Dit wordt in mindering gebracht op het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten of verrekend in je Klarna factuur.
Door gebruik te maken van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting bij AfterPay. Je dient binnen de gestelde termijn te betalen.
Het ruilen van producten is helaas niet mogelijk.
Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, je artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet, tenzij anders vermeld.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door jou aangewezen derde in ontvangst is genomen. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij de herroeping mededeling hebben ontvangen. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de transactie oorspronkelijk is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; er worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Na herroeping moet je de goederen zo snel mogelijk, en binnen 14 dagen aan ons terugzenden of overhandigen. Je bent op tijd als de goederen zijn teruggestuurd voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening. Daarnaast ben je alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen, die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering mogen wij in dat geval verrekenen met het terug te storten bedrag.
Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via: [email protected] of +31 (0)46 8507972
Wij zijn bereikbaar op maandag van 13.00u t/m 17.00u en van dinsdag t/m zaterdag van 11.00u t/m 17.00u.
Wij helpen je graag!
Nog geen account?
Maak een account aan